Mijn eerste reis - Reisverslagen van Gewoon Van der Kouwe - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Gewoon Van der Kouwe - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

30 augustus vertrek ik naar Bonaire voor onbepaalde tijd. In deze tijd wil ik daar gaan werken in de apotheek als apothekersassistente. Het lijkt me echt een uitdaging om dit avontuur aan te gaan en heb hier erg veel zin in!!

Recente Reisverslagen:

09 September 2008

Amerikanen, muggen en een marineboot

03 September 2008

Mijn huisje:)

01 September 2008

Arrival on Bonaire
Gewoon

30 augustus vertrek ik naar Bonaire voor onbepaalde tijd. In deze tijd wil ik daar gaan werken in de apotheek als apothekersassistente. Het lijkt me echt een uitdaging om dit avontuur aan te gaan en heb hier erg veel zin in!!

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 416922

Voorgaande reizen:

30 December 2010 - 31 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: