Mijn huisje:) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gewoon Kouwe - WaarBenJij.nu Mijn huisje:) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gewoon Kouwe - WaarBenJij.nu

Mijn huisje:)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gewoon

03 September 2008 | Nederland, Amsterdam

Hieronder zal ik wat fotoos van mijn huisje plaatsen, die ik tot nu toe gemaakt heb!

Fotoos komen zo snel mogelijk. Heb nu in het internetcafe problemen om deze erop te zetten!! Sorrie!!!

Ga zo snel mogelijk weer wat schrijven...zaterdag is het bonaire dag waar ik met de familie van Mamita heen ga!!

Tot de volgende keer!! Ik mis jullie allemaal!!!

  • 03 September 2008 - 19:21

    Richard:

    Ik ben heel benieuwd!!

  • 27 September 2008 - 08:26

    Maria:

    heel veel sterkte in deze moeilijke en onzekere tijd,wij leven met jullie mee.

  • 27 September 2008 - 09:25

    Gdooper-rijpkema:

    heel veel sterkte Hopend dat het allemaal goed afloopt

  • 29 September 2008 - 20:16

    Fam Van Drie.:

    wij wensen jullie heel veel sterkte toe,in deze moeilijke tijden,alsnog hopen we dat marlies gevonden word.

  • 30 September 2008 - 11:54

    Marleen:

    Wil de ouders en alle vrienden en bekenden sterkte wensen. Leef elke dag met ze mee!

  • 30 September 2008 - 13:42

    Kim:

    lieve ouders van marlies,

    heel veel sterkte met alles!vind het heel erg,en hoop dat jullie gauw iets horen

  • 30 September 2008 - 19:45

    Sylvia Bakker :

    hoop dat alles goed af zal lopen ! wil de familie heel veel sterkte wensen in de komende tijd .

    we bidden voor de ouders en familie en uiteraard voor marlies

  • 02 Oktober 2008 - 14:21

    Angela:

    Heel veel sterkte in deze onzekere tijd! Ik denk met jullie mee...

  • 11 Oktober 2008 - 11:02

    Vanuit Leusden:

    Heel veel sterkte!!!!!!!!

  • 14 Oktober 2008 - 22:21

    Vanuit Zutphen:

    Familie, vrienden en bekenden: enorm veel sterkte in deze moeilijke tijd! Wij leven elke dag met jullie mee. Dit is zo moeilijk!

  • 15 Oktober 2008 - 06:42

    Christine:

    Beste ouders, familie, vrienden en naasten van Marlies,

    Ik hoop met jullie elke dag dat er op zijn minst meer duidelijkheid komt over wat er met Marlies is gebeurd. Iemand op deze manier te missen moet toch echt het ergste zijn dat ouders en iedereen die haar goed kent, kan overkomen. Heel veel sterkte, ik blijf voor jullie duimen!

  • 18 Oktober 2008 - 02:12

    Luqui Pijnacker-Booi:

    Lieve ouders van Marlies,Heel Bonaire leeft met u mee. Wij voelen alsof Marlies een familielid van ons is. Zo voelen wij ons. Wij wensen u en uw families heel veel sterkte en Bonaire zal niet rusten totdat de dader zijn verdiende straf krijgt.
    In naam van het eiland Bonaire wensen wij u heel veel sterkte en wij geven de hoop niet op om uw dochter terug te vinden.

  • 18 Oktober 2008 - 12:55

    Fam.Flens:

    Beste ouders en familie, net het bericht op internet gelezen. Wij willen u heel veel sterkte wensen met dit vreselijke bericht en verlies.
    Het is niet te bevatten dat mensen zoiets kunnen doen.
    Nogmaals veel sterkte.

  • 18 Oktober 2008 - 13:22

    Anita:

    Vreselijk... met geen woorden te bevatten. Elke dag keek ik op het nieuws, hoopte dat je nog in leven was!

    Familie & vrienden, heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd!


  • 18 Oktober 2008 - 13:29

    Jolanda:

    Vreselijk nieuws! In de bloei van je leven en zo weggerukt! Veel sterkte aan alle vrienden, kennissen en nabestaanden.

  • 18 Oktober 2008 - 14:16

    Anoniem:

    vreselijk nieuws!!! R.I.P Marlies


  • 18 Oktober 2008 - 14:16

    Noor:

    Wat een ontzettend triest verhaal. Zo verheugd op een prachtige tijd op Bonaire. En dat het zo moet eindigen. Ook voor de moeder die zulke lieve contacten had met haar dochter. En nu is ze dood en weggegooid. Nooit meer de verhalen...alleen angst en onzekerheid blijft over wat er heeft afgespeeld. Heel veel sterkte.

  • 18 Oktober 2008 - 15:14

    Mieke:

    niet te geloven!!
    gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van Marlies!

  • 18 Oktober 2008 - 15:32

    Meike:

    Heel veel sterkte met dit verlies!

  • 18 Oktober 2008 - 16:14

    Brenda:

    Ik kon je niet Marlies,maar rust in vrede!!!

    Voor de familie heel veel sterkte in de moeilijke tijd.

  • 18 Oktober 2008 - 16:27

    Hillie:

    We hoorden daarnet dat uw
    dochter gevonden is.Wat erg,niet te bevatten woorden schieten hier te kort. Maar we bidden dat u toch de kracht kunt vinden dit verlies te dragen.
    Heel veel sterkte.

  • 18 Oktober 2008 - 16:43

    Nel:

    vreselijk vreselijk ik had zo de hoop dat ze levend werd gevonden
    sterkte ne kracht de komende tijd
    ik heb hier geen woorden voor snik

  • 18 Oktober 2008 - 16:51

    Tanja:

    hier zijn geen woorden voor...
    heel veel sterkte met alles

  • 18 Oktober 2008 - 16:54

    Maartje:

    wat een afschuwelijk bericht. Ik heb elke dag het nieuws gevolgd en werd steeds banger voor een goede afloop.Ben zelf ook moeder; je probeert je te verplaatsen, maar bij benadering nog niet voor te stellen wat dit met ouders doet, echt ongelooflijk. Ik hoop dat u als ouders (en familie) ergens de kracht vandaan kunt halen om dit te doorstaan en hoop ook dat u veel lieve en meelevende mensen om u heen hebt.

  • 18 Oktober 2008 - 18:22

    Femke:

    Marlies, rust zacht! Veel sterkte voor familie en vrienden. Woorden schieten tekort, waar gaat het heen met de wereld!

  • 18 Oktober 2008 - 18:32

    Angela:

    Beste familie, vrienden en bekenden, heel veel sterkte met het verwerken van deze ongeloofelijke klap!

  • 18 Oktober 2008 - 18:51

    Lenny Tullemans:

    Marlies rust zacht meis
    Dit heb je niet verdiend
    hoe hebben ze het zo ver kunnen laten komen
    ik wil de familie en vrienden ontzettend veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd

  • 18 Oktober 2008 - 19:21

    Frans:

    rust zacht Marlies en veel sterkte toegewenst aan de familie. Ik leef met jullie mee!

  • 18 Oktober 2008 - 19:25

    Kitty:

    Lieve Marlies,
    ik kende je niet maar ik heb gehuild bij het vreselijke bericht dat je gevonden bent..het is niet te bevatten. Zo'n jonge mooie meid in de bloei van haar leven, zomaar, om niets om het leven gebracht..Waarom??? Ik wens de ouders, naaste familie en vrienden van Marlies alle kracht van de wereld toe om dit immense verlies te dragen..Heel veel sterkte!!!

  • 18 Oktober 2008 - 20:51

    Tamara:

    en ineens ben je gevonden wat goed en erg tegelijk.
    de onzekerheid is iig weg maar het gemis zal altijd blijven. lieve marlies genieten doe je boven vast nog steeds. Sterkte voor de ouders en nabestaanden.

  • 18 Oktober 2008 - 21:18

    Marieke:

    Waarom bestaan er op deze wereld mensen die zo ziek zijn om andere mensen wat aan te doen... Dat maakt me zo in en in treurig... Lieve Marlies, ik heb je niet gekend, maar vind het echt onbeschrijfelijk erg wat er met je is gebeurt. Ik wil de ouders en overige familie en vrienden van Marlies heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Ik hoop dat jullie steun en troots bij elkaar kunnen vinden, ook al is hier eigenlijk geen troostend woord voor te vinden... Marieke

  • 18 Oktober 2008 - 21:18

    Maura:

    Waar ben jij nu.. begin van de link van jouw pagina. Ik ken je niet, ik ken je ouders of vrienden niet. Het raakte mij toen ik las dat je gevonden bent. Waar ben jij nu? In de hemel bij hopelijk mensen die je kent, misschien een opa of oma?

    Ouders, familie, vrienden, ontzettend veel sterkte met deze moeilijke periode en dit inmense verlies.

    Rust zacht Marlies.

  • 18 Oktober 2008 - 21:23

    Maria:

    wat een vreselijk bericht! Zo triest en wreed. Meisjes ,ajb, als je op de Antillen bent ga in godsnaam nooit alleen op de fiets dat kan elke Antilliaan je vertellen. en mensen, stop met dat vreselijke werkwoord "genieten"

  • 18 Oktober 2008 - 21:31

    Mandy:

    Vreselijk bericht. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het helaas wel verwacht had dat ze niet meer levend gevonden zou worden.. Maar toch komt het hard aan, ook bij de mensen die Marlies niet hebben gekend zoals ik..

    Ouders, familie, vrienden en iedereen die Marlies kende heel erg veel sterkte.

    Marlies RIP

    Liefs Mandy

  • 18 Oktober 2008 - 21:31

    Dirk:

    Wat een zieke mensen lopen er helaas rond op deze wereld (het is al vaker gezegd) Het geeft hoop ik een klein stukje rust dat ze gevonden is (niet de onzekerheid hebben waar ze is) Ook al is de manier waar op verschrikkelijk. Iedereen die haar mist... sterkte!!!

  • 18 Oktober 2008 - 21:46

    Kees Gerrit:

    Veel sterkte gewenst aan familie en vrienden. Nog gehoopt dat Marlies levend werd gevonden en toch is het ergste gebeurd.

    In mijn gebeden,

    KG

  • 18 Oktober 2008 - 22:18

    Henry:

    Lieve Marlies, familie en vrienden,

    ik heb naar aanleiding van het nieuws hier gelezen over Marlies en ook de reakties.

    Er zijn veel mensen die haar voor lange tijd dagelijks zullen gaan missen. Misschien meer dan gemiddeld, ik kreeg de indruk dat ze erg aanwezig was.

    Vooral voor deze mensen is het erg belangrijk dat bekend wordt wat er precies gebeurd is en wie de dader(s) is of zijn.

    Ik wens haar ouders, familie en vrienden heel veel sterkte in deze onvoorstelbare en moeilijke tijd.

    Groeten,
    Henry

  • 18 Oktober 2008 - 22:46

    Nathalie:

    familie en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijk tijd

  • 18 Oktober 2008 - 23:35

    Samantha:

    Jaa wat moet je hier nou op zeggen,..

    dit is niet meer menselijk je kunt je kinderen niet naar een plek laten gaan of je hoort al weer dit.

    Ik lees zo het 'dagboek' en dan hoor je die leuke verhalen hoe geweldig ze het heeft

    En dan besef je pas bij je eigen. Meis je moest is weten wat er die dagen erna volgen ook al ken ik je niet, als ik dit geweten had was ik je daar weg komen halen!!! Hoe kan iemand hoe kan iemand toch zooooo zijn

    Ouders vrienden Familie kennisen Ontzettend veel sterkte in deze moeilijke tijd.

    veel liefs

  • 19 Oktober 2008 - 00:36

    Iekie:

    Woorden schieten tekort....
    Ik wens de ouders, familie, vrienden en bekenden heel veel kracht en sterkte toe, voor nu, maar ook voor in de toekomst.

  • 19 Oktober 2008 - 08:36

    Mieke Vd Meulen:

    heel veel sterkte om dit vreselijke verlies te verwerken!!
    wij allen denken aan jullie!!

  • 19 Oktober 2008 - 10:09

    Danny Wolf :

    beste ouders van marlies
    ik vind het erg dat ze vermoord is ik was erg geschrokken dat ze is vermis groedjes danny wolf

  • 19 Oktober 2008 - 10:30

    Marissa:

    Lieve ouders en diebaren van Marlies, ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Wat vreselijk dit. Mijn gedachten zijn bij jullie.

  • 19 Oktober 2008 - 10:58

    Faith:

    Beste ouders,

    Onze condoleances naar jullie allen en heel veel sterkte met dit grote verlies. Net als anderen schiet ook mij woorden te kort. Dit heeft jullie dochter absoluut niet verdient. Zo te lezen stond zij midden in haar leven om iets moois ervan te maken en ik vraag mij af wat was hieraan mis om haar zo van het leven te beroven. Ook als ik zie waar de daders haar hebben achtergelaten is dit niet meer afschuwelijk maar mens onterend. Waarom??? Lieve Marlies, rust zach. Je bent nu ergens waar je geen pijn en verdriet meer kent, en hopelijk dat je vanuit die plek ook je ouders de rust kan geven in hun hart, want dat wensen wij hen ook toe....

  • 19 Oktober 2008 - 12:32

    Angela:

    Familie & vrienden van Marlies

    heel veel sterkte toegewenst

  • 19 Oktober 2008 - 12:42

    Anne & Martin:

    Wat heeft dit avontuur zo moeten aflopen als je leest hoe veel zin en plezier ze hier wilde hebben en dan komt ze zo een beest tegen.
    Ik wens de ouders verdere familie en vrienden heel erg veel sterkte voor dit zo grote verlies en op zo een vreselijke manier.
    Marlies rust in vrede
    heeeeeel veel sterkte
    Anne & Martin

  • 19 Oktober 2008 - 13:17

    Ann:

    beste ouders, familie, vrienden en bekenden van Marlies..
    ik wens jullie enorm veel sterkte met dit vreselijke verlies! ik leef ontzettend met jullie mee, dat de gene die dit op z´n geweten heeft maar snel gepakt mag worden en nooit meer los komt!
    Veel sterkte!

  • 19 Oktober 2008 - 13:44

    Maria:

    Lieve ouders van Marlies,

    Heel veel kracht en liefde is nodig om dit te kunnen doorstaan. Door al deze lieve berichten krijgen jullie dit nu. Ook ik wens jullie alle kracht toe en leef met jullie mee. Liefs

  • 19 Oktober 2008 - 14:36

    M:

    afschuwelijk, veel sterkte.......

  • 19 Oktober 2008 - 14:53

    D En J:

    Heel veel sterkte toegewenst in deze o zo moeilijke tijd.

  • 19 Oktober 2008 - 17:11

    Annelies:

    Lieve ouders,familie en bekende van Marlies
    Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe met dit vreselijke verlies.Ik kan Marlies niet maar dit heeft mij zo geraakt dat ik het nieuws elke dag volgde in de hoop dat ze nog gevonden zou worden.Denk dat heel Nederland met jullie meeleeft veel hebben het erover!
    Wat heeft deze meid toch voor angsten mee gemaakt!
    Hoop dat de verdachte zijn leven niet meer zeker is!

  • 19 Oktober 2008 - 18:06

    Manja :

    Vanuit Duitsland,
    Lieve ouders en fam. en vrienden van Marlies.
    Ik heb ook steeds het nieuws gevolgd en zo gehoopt dat Marlies levend gevonden zou worden. Nu is er geen hoop meer, ze kan nu in vrede haar rust vinden.
    Dat haar zo iets vreselijks moest overkomen in de bloei van haar leven daar zijn geen woorden voor.
    Ik wens iedereen in haar omgeving veel sterkte en kracht om hiermee te kunnen verder leven.

  • 19 Oktober 2008 - 18:30

    Leo:

    Er bestaan geen woorden voor deze vreselijke gebeurtenis.

    Sterkte!

  • 19 Oktober 2008 - 21:30

    Fam: Van Den Bos:

    Een meisje die stage loopt wordt op Bonaire op een gruwelijke manier door een stelletje monsters vermoord.
    Niet te vatten.
    Moet zwaar gestraft worden.
    Wij wensen de ouders en familie heel veel sterkte toe in deze moelijker tijd.

  • 19 Oktober 2008 - 21:51

    Marianne:

    Dit is zo verschrikkelijk en had nooit mogen gebeuren! Laat de dader(s) heel erg gestraft worden voor wat ze Marlies en haar familie en vrienden hebben aangedaan. Hier zijn geen woorden voor......
    Heel, heel veel sterkte voor iedereen die Marlies gekend hebben maar vooral voor haar naaste familie. Marlies, meisje, rust in vrede...

    Marianne

  • 19 Oktober 2008 - 23:25

    Antidrugs:

    sja

  • 19 Oktober 2008 - 23:32

    Yvonne:

    Lieve ouders,familie,vrienden en bekenden van Marlies.
    Ook ik volgde al het nieuws van de verdwijning van Marlies.Was het niet via de media dan wel via Sandra mijn zusje die al jaren op Bonaire woont.Van haar hoorde ik het al toen het hier nog niet in het nieuws was.Zodra ze weer wat hoorde belde ze me gelijk op om het laatste nieuws te vertellen.Vorige week belde ze nog en dat was zo'n gesprek dat ik de tranen in m.n ogen kreeg.In de afgelopen weken was het net of je Marlies gewoon kende.En toen dit weekend het nieuws dat Marlies was gevonden...er brak iets in ons...waarom?waarom Marlies?
    Lieve ouders en familie en al die mensen die Marlies kende,Sandra en ik wensen jullie heel veel sterkte met dit grote verlies en leven heel erg met jullie mee!
    Yvonne

  • 19 Oktober 2008 - 23:39

    Albert:

    Marlies, via tv-journaals kwam je in beeld; meestal is het dan geen goed nieuws, en dat werd weer bevestigd. Door wat jou is overkomen is mijn vertrouwen in mensen wederom gedaald, jij had zoveel beter verdiend.

  • 20 Oktober 2008 - 07:49

    Kim:

    Geen woorden voor!
    Ongelofelijk veel sterkte met dit enorme verlies

  • 20 Oktober 2008 - 10:30

    Sandra:

    R.I.P Marlies

    Sandra

  • 20 Oktober 2008 - 11:46

    Niesje Huizing:

    Aan de familie van marlies,

    Heb het ook gevolgd het nieuws rondom de verdwijning van jullie dochter.Ik ken jullie en marlies niet,maar heb wel erg meegeleefd.

    Heeel veel sterkte voor nu en de komende tijd.

    En dat ze de daders hard mogen straffen,erg hard.

    gecondoleerd,n huizing

  • 20 Oktober 2008 - 13:52

    Debby:

    Ik zit hier met tranen in mijn ogen al deze berichten te lezen, geschokt ben ik door wat er met Marlies is gebeurd. Wat een hele mooie tijd voor dit meisje had moeten zijn, is verschrikkelijk afgelopen..woorden schieten tekort. Ik wens alle nabestaanden heel veel sterkte toe..En ik hoop dat ze deze monsters die dit op hun geweten hebben, de juiste straf zullen geven. Ik ben van mening dat zelfs de zwaarste straf niet zwaar genoeg zal zijn voor wat ze hebben aangericht. Heel veel sterkte allemaal. Rust zacht lieve Marlies.

  • 20 Oktober 2008 - 18:40

    Deborah:

    Kippevel....al die tijd t nieuws gevolgd en gehoopt en gebeden dat je gezond weer terug zou keren. Dit is zo onbeschrijflijk wreed, zo jong, zo mooi en nog zo'n mooi leven voor je.
    Ik wens De familie van Marlies en alle nabestaanden heel veel sterkte en kracht toe om deze intens verdrietige gebeurtenis enigzins te kunnen dragen.

    Rust zacht Marlies

  • 20 Oktober 2008 - 20:02

    Fam.Beumer:

    Woorden schieten tekort,wij wensen de ouders en de rest van de familie heel veel sterkte met het verwerken van dit enorm verlies.
    Rust zacht Marlies

  • 21 Oktober 2008 - 09:04

    Thomas:

    Ik vind het zo erg om al die leuke dagboek verhalen te lezen. zo blij was ze daar, en dan maakt iemand daar een einde aan. 'tot de volgende keer' schrijft ze. zucht. stomme beestmensen in al die bananenlanden. stelletje apen en barbaren!

  • 22 Oktober 2008 - 12:33

    Yvonne:

    Waarom moet Thomas zeggen stelletje apen en barbaren en bananeneilanden. Op Aruba is Nataly Holloway vermoord door een NEDERLANDER, Joran van der SLoot. Het zal me niks verbazen dat de moordenaar van Marlies een NEDERLANDER is. Hij heeft een nederladse achternaam. Dus Thomas, kijk uit met je uitspraken!!

  • 22 Oktober 2008 - 17:43

    Hannie En Klaas:

    Ik wil graag de familie en vrienden van marlies alle
    sterkte toe wensen.
    Onze dochter zwerft nu alleen met een rugzak door India/Nepal wij houden onze hart vast.
    Maar als je dochter stage loopt verwacht je dit niet.

  • 24 Oktober 2008 - 03:07

    San:

    Lieve Marlies en Fam van der Kouwe. Net terug van de stille tocht. En een stilte dat was er zeker. Heb net met tranen in mijn ogen de dienst op tv gekeken. Met bewondering naar de verhalen van je ouders en vrienden geluisterd. Je moeder had echt een mooi stuk geschreven, dat heb je waarschijnlijk wel ergens meegekregen. Je was mijn achter buurmeisje. Elke dag rij ik langs die welbekende plek, elke dag kijk ik naar die bloem op de boom. Waar er na vanavond nog vele bij zijn gekomen. Bloemen van mensen die je waarschijnlijk niet eens kent, maar wel veel om je geven. Lieve Marlies, rust in vrede. Lieve Fam. Heel veel sterkte met het verlies jullie dochter.

  • 15 December 2008 - 19:03

    Gerrie Vonk:

    Mijn zoon zit sinds kort ook op bonaire en is meegelopen met de stille tocht
    Die avond belde hij wat voor een inpact dat heeft op zo een eiland
    Het heeft ook op hem een hele indruk gemaakt

    Familie heel veel sterkte en vooral in deze maand zal het gemis heel erg zijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gewoon

30 augustus vertrek ik naar Bonaire voor onbepaalde tijd. In deze tijd wil ik daar gaan werken in de apotheek als apothekersassistente. Het lijkt me echt een uitdaging om dit avontuur aan te gaan en heb hier erg veel zin in!!

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 1978
Totaal aantal bezoekers 416889

Voorgaande reizen:

30 December 2010 - 31 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: